Gå til innhold

Kjenner dere mye liv? Ca 18 uker her, og ikke mye..


MathildeC

Anbefalte innlegg

TROR jeg har kjent små spark, men er ikke sikker. Jeg er 2. gangsfødende og innbilder meg at jeg kjente liv så tidlig første gang, så nå begynner jeg å bli nervøs.. men det vanligste er vel å ikke kjenne så mye før nærmere uke 20? Eller?

Jeg har bakenforliggende morkake så "burde" kjenne det tidlig.. sukk, er litt nervøs, har et par venninner som har mistet i 2. semester, så da tenker jeg litt ekstra på ting som kan gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her,18 uker og 2.gangs, er også litt usikker på om det jeg har kjent er babyen eller ikke.. Men er alltid om kvelden før jeg sovner,har vel bedre tid å kjenne etter da.. Venninna mi som også er 2.gangs,kjente d først rundt ultralyden i uke20. Det blir vel snart litt mer action der nede vil jeg tro;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner litt "bobling", spesielt på kveldstid og om morgenen, jeg måtte sjekke med legen om det var baby eller romling, hehe. Men det var altså baby. Men kjenner det ikke akkurat kraftig, så føles foreløpelig mer som tarmrumling enn spark. Og morkakane ligger foran, så kjenner det kun på sidene nederst i magen. Men det går gjerne flere dager uten at jeg merker noe, og det var visst helt ok så tidlig, alt var ok hos legen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også i uke 18 og syns jeg kjenner lite spark...ikke hver dag...skal heldigvis på UL om 2 dager, så får se da om alt er bra!!! Dette er min nr 3 og jeg begynte å kjenne de første bevegelsene rundt uke 14 allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, her kjente jeg det ca i 17. uke, men da var det veldig svakt. nå i uke 19 kjenner jeg det ganske godt. kjenner at han bokser eller sparker masse og snur seg:) er andregangs. Kjente liv rundt samme tid forrige gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...