Gå til innhold

Positiv test for 4 dager siden:)


Mowe

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:)

Har en datter på 9 måneder som skal bli storesøster i januar. Ser ut som termin er 5. januar, men har fått litt ulike datoer. Er ny innpå her og gleder meg til å dele denne tiden med andre i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer og velkommen:) Du får virkelig to tette, men det går bra:) Tenkt så stor glede barna får av hverandre når de vokser opp. Det er 1 år og 10 mnd mellom de to vi allerede har, og de leker godt sammen. Det er herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det:)

Ja det blir ganske tett. Vi ville ha to tette, men jeg ble gravid litt tidligere enn forventet:) Godt å høre at det går bra med deres to. Hvordan er det, er det veldig travelt? Er litt spent. Jenten vår er ca 1 år og 5 måneder når nestemann kommer:) Ja å ha barn er virkelig en fantastisk følelse:) Hvor gammel er barna deres nå da? Ser du ønsker deg en 3:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er travelt, men veldig gøy. Har noen venner som har barna like tett som dere. Det har gått veldig fint:)

 

Våre er 4,5 og 2,5. I januar når de blir storesøster og storebror, er de 5 og 3. Blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

Jeg venter også nr 2 med termin 9.januar, og har ei prinsesse på 10 mnd :) Så skal si vi kommer til å få det ganske så likt ja!

Er sikker på at dette kommer til å gå kjempebra :) Er jo helt ubeskrivelig fantastisk stor glede å ha barn, så jo fler jo bedre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre om andre i samme situasjon:)

Ja det blir spennende. Masse lykke til, så snakkes vi nå gjerne underveis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Så kjekt å treffe på andre med to tette:) Ja da er vi i en veldig lik situasjon. Artig:)

Kommer sikkert til å gå veldig bra ja, blir veldig spennende:) Er spent på hvordan jenten vår reagerer både på en voksende mage og plutselig en baby til i hus:)

Å ha barn er virkelig helt fantastisk. Gleder meg så utrolig til tiden fremover, syns det er så flott å være gravid:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...