Gå til innhold

Andre gang dette skjer....helt forferdelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos ei venninne i går kveld. Drakk et par glass med rødvin.Og ved tolv tiden ble jeg servert en stoooor og nydelig irish (?)

Var i seng kl halv to med VERDENS værste hjertebank og hvilepuls som en travhest i full gallopp!!! Er sååå ubehagelig.

Halv fem sto jeg opp og spiste litt,tok en dusj i håp om at det skulle gi seg,men nei da!!!

Så her sitter jeg da......drit trøtt og har ikke klart å sove. Dette skjedde sist da jeg drakk kaffe med bailys.

Jeg drikker ikke kaffe til vanlig og kan ikke komme på noen annet som gjør at dette skjer!

Noen her som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg reagerer også slik på kaffe.

Skrevet

Har ikke problemet selv, men en god venninne av med kan hverken drikke kaffe eller Cola pga koffein. Da "løper hjertet av gårde". Hun har vært til diverse undersøkelser for å finne ut om det er noe underliggende, men det virker som at noen reargerer mer på koff. enn andre.

Skrevet

Får være sterk å stå i mot heretter!

Har ikke blundet på øya i natt...

Gleder meg til jeg kan legge meg i kveld,haha

Skrevet

Reagerer på kaffe jeg og, men baileys og kaffe får ingen ta fra meg så jeg bruker koffeinfri. Og nå får jeg sove uten å være kjempe urolig hele natten :P

Skrevet

Kaffe og bailys er det beste jeg vet så takk for tips....den var lur ;)

Skrevet

Det der skjer meg og, veldig ubehagelig! Holder meg langt unna. Pass på at du aldri, aldri drikker Red Bull. Jeg har gjort det to ganger, var våken i over to døgn med hjertebank begge gangene, anbefales ikke!

Skrevet

Ja slik reagerer jeg på alt av rusbrus, redbull o.l. Mulig derfor jeg aldri drikker lenger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...