Gå til innhold

"Finger-kondom" til analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Leste et annet sted her at noen hadde kjøpt en kondom eller noe sånn til å tre på fingeren før analsex for å slippe å få dritt på fingern. Det høres jo kjempelurt ut, men jeg finner det ikke noe sted! Tips om hvor det kan kjøpes, link?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å heller sørge for å være ren?

Skrevet

Kjøp engangshansker på apoteket! :-)

Slik pakke med 100 latex eller vinylhansker i pakken!

Skrevet

vi bruker også engangshansker, vanlig latex med litt vaselin på , very good funker det. Lurer på hvordan dere klarer å gjøre seg helt ren der inne , klyster eller??

Skrevet

Mange bruker vel klyster for å bli ren innvendig - men dersom man har vært på toalettet iløpet av timene før man skal ha sex, så er det jo ikke noe som ligger i endetarmen. Avføringen kommer ikke så langt ned i tarmen før du begynner å kjenne at du faktisk vil på do. Vi har aldri fått avføring hverken på fingre eller penis, og jeg har aldri tatt klyster i forkant av sex. Det er jo bare å drøye analsexen til en annen dag hvis det er lenge siden du har vært på toalettet.

• 3 uker senere...
Skrevet

Enganshansker? Det hørtes turn-off ut for min del:P Men, hver sin smak! Vi bruker å ha analsex i dusjen vi eller etter toalettbesøk og dusjing, vi har aldri hatt noe problemer med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...