Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Hei Leste et annet sted her at noen hadde kjøpt en kondom eller noe sånn til å tre på fingeren før analsex for å slippe å få dritt på fingern. Det høres jo kjempelurt ut, men jeg finner det ikke noe sted! Tips om hvor det kan kjøpes, link? Takk
Snikskytteren er storebror! Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 hva med å heller sørge for å være ren?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Kjøp engangshansker på apoteket! :-) Slik pakke med 100 latex eller vinylhansker i pakken!
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 vi bruker også engangshansker, vanlig latex med litt vaselin på , very good funker det. Lurer på hvordan dere klarer å gjøre seg helt ren der inne , klyster eller??
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Mange bruker vel klyster for å bli ren innvendig - men dersom man har vært på toalettet iløpet av timene før man skal ha sex, så er det jo ikke noe som ligger i endetarmen. Avføringen kommer ikke så langt ned i tarmen før du begynner å kjenne at du faktisk vil på do. Vi har aldri fått avføring hverken på fingre eller penis, og jeg har aldri tatt klyster i forkant av sex. Det er jo bare å drøye analsexen til en annen dag hvis det er lenge siden du har vært på toalettet.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Enganshansker? Det hørtes turn-off ut for min del:P Men, hver sin smak! Vi bruker å ha analsex i dusjen vi eller etter toalettbesøk og dusjing, vi har aldri hatt noe problemer med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå