Gå til innhold

Tror et familiemedlem juger for oss, hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har en i familien som har vært narkoman, har gått på metadon i 3 år nå, men nå i det siste har hun begynt å oppføre seg merkelig, ser noe med øynene hennes og hun har fått pengeproblemer, får ikke betalt regninger og husleie. for to dager siden fikk vi vite at hun var blitt inlagt på en sånn klinikk som hun var på når hun ruset seg, hun sier det er fordi hun har blitt allergisk for metadonen. Men min samboer og resten av familien tror henne ruser seg igjen, jeg vet ikke helt hva jeg tror. En i familien har spurt henne i et bursdagsselskap for synes vi så det i øynene hennes, hun nekter, men vet ikke hva vi skal tro. kan man plutselig bli allergisk for metadon? Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror hun ruser seg, og jeg tror ikke man kan forvente at en person som er avhengig av noe ikke prøver og sjule det når personen sprekker.

Skrevet

Jeg er ikke i tvil om at hun ruser seg. Det er synd å si det, men tilbakefallsstatistikken er stor på folk som er narkomane og som prøver å bli nykter. De kan også ha vært nykter en stund, men ofte så falle de tilbake.

Skrevet

Det er nok stor sjanse for at hun ruser seg igjen. Prøv å snakke med henne uten å være dømmende, hun skammer seg sikkert og det er sikkert et nederlag for henne at hun ikke klarte å holde seg nykter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...