Twintipp og himmelblå Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Lille har til nå hatt et undervannsrom, med wallies. Helt til jeg da tilfeldigvis oppdaget at han hadde dyttet rutsjebanen sin inntil veggen, klatret opp, og enkelt og greit krøllet disse sammen:-p *morsomme i den alderen* Jeg ønsker et mer nøytralt rom denne gangen, som kanskje kan vare til skolealder.. Han er 3 år nå. Jeg vil at rommet skal være dust og shabbyinspirert. Valget jeg står mellom er følgende: Male rommet hvitt, foruten en "hovedvegg" i lyslysblå. Male striper av hvitt og lyslysblå på "hovedveggen", og resten lyslys blå. Eller male "hovedveggen" lyslysblå og bruke stjernesjablonger, og ha hvite stjerner på denne veggen?? Takker for svar og tips.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Når vi kjøper nytt hus innen ett år, skal jeg har hvite panelplater på ungenes rom (helst i hele huset) Lyse og mørkeblå tekstiler, lamper osv. Kanskje en vegg som helt blå..... Elsker shabby-stil og gammel mot nytt.. har spart i mange år og begynner å få en stue jeg endelig er fornøyd med =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå