Gå til innhold

Regelmessige kynnere!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde i går kveld/natt regelmessige kynnere med ca 2 min mellomrom.

Dette kom etter at jeg og samboer hadde hatt sex. Ville ikke ringe føden, ettersom det ikke var noe vondt, og jeg ville se om det ga seg etter 1/2 time,gjorde det ikke det,skulle jeg ringe. Men så klarte jeg å sovne da..

Når jeg våknet merket jeg ikke noe til disse regelmessige kynnerne,men fikk kynner når jeg reiste meg opp av senga og når jeg gikk opp trappa etter å ha vært på toalettet.

Følte meg generelt dårlig i hele går,hvor jeg hadde en del kynnere på dagen og jeg var kjempe svimmel.

Er dette noe jeg burde ringe føden om,eller avvente og se om det kommer tilbake?

Er dette et varseltegn på noe tro???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplved dette før??

Skrevet

i forrige uke fikk jeg regelmessige kynnere etter sex, som etterhvert ble ganske vonde også. kom med 3 min mellomrom, og ca 40sek varighet, i 6 timer, så jeg dro på føden, og de tok ctg og sa det var rieaktivitet. heldigvis ble de ikke sterkere, og det gikk over av seg selv til slutt. etter dette har jeg hatt velig mye kynnere etter hver gang vi har hatt sex, ganske ubehagelige og regelmessige.. også varer det mange timer før det roer seg igjen.. aner ikke hvor vanlig dette er, kynnere skal jo egentlig ikke være regelmessige..? men jeg tenker å vente til kynnerene/riene blir ordentlig vonde og varer lenger, før jeg drar på føden neste gang. kan jo ikke dra dit hver gang vi har hatt sex heller..!

hvis kynnerene dine har roa seg nå, så er det jo bra,men siden du har følt deg dårlig også så ville jeg nok kanskje ringt for å høre om de vil ha deg inn for en sjekk? evt bare for å berolige deg..

Skrevet

I går hadde jeg også lign,merket det best da jeg la meg men da var de forferdelig vonde, tror det var rier siden det var så vondt og kom med ca 5 min mellomrom og varte ca 40 sek. (var litt sånn veldig sterke mens smerter som ble sterkere og sterkere før det igjen dabbet av)

Begynte å tro at noe var på gang, holdt på slik noen timer men ble ikke verre, så sovnet jeg og det roet seg.

Men vær gang jeg våknet og snudde på meg så startet det igjen - holdt på slik flere ganger. Og da jeg sto opp i åtte tiden var det dabbet av igjen, nå kjenner jeg bare litt innimellom, men ikke så vondt som i natt.

Kan jo også nevne at jeg var forferdelig opphovnet i hele kroppen i hele går ,veldig rastløs og hadde en veldig rar følelse i kroppen.

Men jeg har ikke hatt sex på noen dager så det var ikke det - mulig jeg burde teste det ut i kveld så kanskje det skjer noe :)

Hadde passet meg fint !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...