Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Vinduene mine ser helt forferdelige ut, men jeg har ikke hatt tid til å vaske dem etter at frosten forsvant pga mye jobbing. Nå har jeg enedelig en dag fri, men det er søndag... Kan jeg vaske dem?
Miss Misantrop Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Det ville ikke ha plaget meg, og jeg er jo som kjent ganske sær på dette med helligdager og arbeid.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 ehhh... ja hvorfor skulle du ikke kunne vaske dem på en søndag?? vi lever i 2009
Soloho Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Naboen spikrer platting utenfor her:) MENS kirkeklokkene ringer. Vi bor 50m fra kirka. hehe...Bryr meg absolutt ikke:) Tror de færreste gjør det.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Hehe, jeg måtte les flere innlegg nedover før jeg skjønte hva du mente. Søndag....ja, hva så liksom? Hehe.. Jeg har akkurat vært ute og vasket vinduene mine, så gå igang med dem du! )
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Okei, takk for svar! Da skal jeg bare få i meg frokosten, og komme meg ut!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Overskriften skulle forresten være "Kan jeg vaske vinduene ute på søndag", men keyboardet mitt spiste en e..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå