cactus77 Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Noen som har erfaring? Fått innvilget keisersnitt og fikk dato bare to dager før. Mente de tok det 10-7 dager før termin og er redd ting skjer plutselig! bekkenmålet er på 8.2 og baby i sete er 4kg ca nå. Er blitt redd hun snur seg og at jeg må prøve å føde. Bekkenet er jo veldig trangt i følge jordmor! Andre som har målt bekken?? min forrige fødsel hadde en utdrivingsfase på en og en halv time (11år siden..)og hun var bare 2700 og født 4 uker før tiden. liten og redd!!!!
Moderbodin har født Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Hvis de mener bekkenet ditt er for trangt til å få ut ungen, så mener jeg at de gir deg keisersnitt. De ser jo hva som er forsvarlig og ikke.
cactus77 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2009 De har vel erfaringen... og med mine tidligere erfaringer håper jeg jeg slipper å prøve. revnet litt sist også og tror dette blir ille om jeg må prøve. Får bare håpe hun ikke snur seg og de må vurdere på nytt. Er så vanskelig å forberede seg mentalt når ting svinger slik...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå