bella med boble i magen Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Du finner det i navneguiden blant annet http://www.barnimagen.com/felles/navneguiden
BarnNr.4 :) Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2009 ja har alltid funnet navn til mine tidlig Å nå føler jeg at jeg vil begynne å finne navn til den siste klumpen
?en til? Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 hehe..ja, tenke på d ej me...masse...du he jo kjempefine navn til jentene dine.
BarnNr.4 :) Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2009 Ja ej lika navna til jentene mine kjempegodt Så no må ej finne ett guttenavn eller ett jentenavn som ej lika like godt hehe! har du komt på noen navn du da?
?en til? Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 vi tenke litt på oliver, leander, elias hvis d blir gutt, kan hende d blir nåkke anna me da:) åsså madeleine hvis d blir jente..syns jentenavn e d vanskliaste, for d e så mange navn ej forbinde me ungdomsskulen, å barneskulen å barnehagane ej he jobba på... dokke he tenkt på da?
BarnNr.4 :) Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2009 mange fine navn dåkke har tenkt på da Ja det e mange navn man forbinda med andre som man ikke er så begeistret for, å da ødelegger det litt liksom Vi har tenkt litt på Tuva, sofie.. men vet ikke enda.. Guttenavn sliiiite ej med !
?en til? Skrevet 3. mai 2009 #10 Skrevet 3. mai 2009 ej me tenkte faktisk på at sofie hadde passa fint til navna dokke he på jentene:) d e vanskli ditta..lure litt på å kalle opp igjen ette oldeforeldre da, men veit ikkje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå