Gå til innhold

hurra! da kommer jeg hit! :):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tiden flyr,og jeg kan ikke tro at jeg er i min 7ende måned allerede!!!

mange andre med termin sist i juli her? min menstermin er 23juli,og ul 29juli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin 28.juli her.. Rart å være i 3.trimester, men synes tiden går litt sakte eg...

Skrevet

Velkommen!! Jeg har termin 23.juli, synes det er lenge til jeg :) Mener å huske at vi fulgte hverandre litt med den fryktelige kvalmen de første månedene, formen blitt bedre nå eller??

Skrevet

hei fantasia! ja,det stemmer nok!! fytti grisen for en tid!! kvalmen min er heldigvis over,men har vert masse annet styr.. har fådd en god del problemer med med utvidet nyrebekken,og noe de kaller kolikk i urinveiene.. ganske masse vondt,vondt å gå,sitte osv.. så har vert sm siden 20mars,og er på kontroll på sykehuset hver 14 dag. jeg regner ikke med at jeg skal tilbake i jobb før permisjonen starter.. alt er heldivis bare fint me lillegutt,han stortrives inni magen.

enn med deg da? alt bare fint?

Skrevet

Ja, noe skal det være... Virker ikke som du har det så greit, bra vi alle fall er inne i siste trimester. Kvalmen slapp omsider til meg også, gjorde vel det i starten av mars. Nå har kynnerne tatt over, så si konstante, og innimellom ganske så smertefulle. Men, alt i alt så har jeg det fantastisk nå i forhold til de første 4 månedene. Håper bare tida går fort, heldigvis i jobb enda jeg da, så da går tida litt raskere!! Har ei aktiv lita frøken boende i magen som er flink til å sparke i fra seg, og gjør mamman litt mindre bekymra :)

Skrevet

jepp, her er termin 28:-) Er heeeeerlig å være så langt på vei nå:-)

Skrevet

Jeg og har termin 28. juli og flytter over hit i dag. Siste etappe :-D

Skrevet

fantasia :)

ja,heldige deg som er i jobb! jeg er fornøyd bare jeg klarer litt her hjemme! :) har vert på maaange kontroller,og nå fremover blir det vell hver 14 dag på sus.. nyrebekkenet som sørger for mest smerter,blir ikke bra av annet enn fødsel el operasjon,så de følger med det for å måle om det dras enda mer fra hverandre.. håper jeg kan bli satt i gang når mini ik er prematur lengre,for noen dager er skikkelig hat bare å sette seg eller reise seg.. men alt fo mini vet du,så holder uuuuuuuut.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...