Gå til innhold

hjelp meg? Haster... Familieforhold...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg og mannen min har stor familie (mine søsken hans sine brødre).

Det er vår svigerinne (kona til hans bror) vi ofte har dårlig kommunikasjon med. Hun blir fort sint og kan begynne å krangle for små ting. Vi har tre barn og de har aldri vært i bursdagen til våre barn når vi har innvitert alle ( de pleier å komme enten før eller senere noen dager). De har et barn og vi er blitt innvitert itl dem på bursdagen, da ringte jeg og sa at vi vil komme men vi vil også at de kommer til oss når vi innviterer. Da ble de sinte og skjønte ikke hva jeg mente, for de kommer alltid. Jeg ville bare si at de kommer på feil tidspunkt men det skjønte de ikke noe av.

Hun begynnet med en gang å krangle, og når hun begynner slik da har man ikke sjnas til å si noe en "må" bare høre på det hun sier.

Hun var sur fordi vi var seine 1h til bursdagen til sønnen hennes for 2 år siden, fordi det krasja med "konserten" til min sønn. Jeg kunne ikke akkuratt da prioriterere hennes barn, og vi kom like etter konserten.

da ble linjen brutt og hun trodde at jeg la på. nå vet hun at jeg ikke la på, men hun er fortsatt sint. mannen min vil at vi skal dra og nå er jeg i klemmen og vet ikke hva jeg skal gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff!! det der er så travelt når dem oppfører seg sånn!!!

Hadde det vert meg som hadde en sånn svigerinne, så hadde jeg vertfall ikke latt henne få viljen sin.. Jeg hadde bare sagt at jeg ikke hadde orket den kranglingen, og at du kan komme en gang hun er i ett bedre humør.. jeg hadde ikke sittet der å følt meg dum når hun har akkuratt kjeftet på meg i telefonen!! det er nå måte på!

Skrevet

ps: du burde kansje ikke nevnt at de også må komme når dere inviterer... da legger du opp til en diskusjon.. når dem kommer en dag etter bursdagen til dine unger, er det kansje for dem har ting dem skal på de også.. sån som dere skulle på konserten tl deres unge.. Så du må se det litt fra dems side og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...