M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Endelig gift!!! :) Hvordan gjør vi det nå? Begge har byttet etternavn... Og vi må vel forandre på bankkort og førerkort.... Må vi også varsle folkeregisteret, slik som ved flytting.... eller skjer dette automatisk..... Noe annet vi må forandre på tro........
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Trygdekontoret sender ut beskjed til det offentlige; politi, NAV,o.l Men banker , klubber, lønningskontor, osv må man gi beskjed til selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå