Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen her inne hadde tips angående kjørepose? Venter en liten i slutten av juli/begynnelsen av august. Så hun vil ligge i posen både i høst og i vinter. Hvor tykk pose bør en kjøpe? Og hvilket merke? Tips tas imot med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøver igjen jeg..

Skrevet

Jeg ville kjøpt en god vinterpose. Dersom hun kommer i slutten av juli, tror jeg det holder med dyne og evt skinn i vogna. Vi har voksipose fra før (fikk vinterbaby sist). Den kan man evt kjøpe sommerdyne til, men jeg blir bare å bruke den minste babydyna den første tiden. Får også i slutten av juli, dersom hun klarer å holde seg inne til termin.

Er veldig fornøyd med voksiposen. Den kan man nærmest svøpe babyen inn i og dem ligger veldig varmt og lunt. Synes dessuten det er en fordel når man skal bort, for da trenger man ikke ta med egen dyne til reiseseng. brukte bare voksiposen og tilpasset med hvor tett man pakker den rundt babyen ift hvor kaldt det er i rommet. Det kan nemlig bli fort kaldt i disse reisesengene hvor barna nesten ligger på gulvet.

Skrevet

Takk for tipset, vet du hvor det er lurt å kjøpe det?

Skrevet

Tror de fleste utstyrsbutikker selger voksi. Vi kjøpte vår på Rudo, men mener å ha sett at BabyShop også har denne.

Skrevet

...barnas hus og reflex utstyrsbutikk har dei og Ikkje forskj. på pris heller: ca 1900 kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...