MaMmAnÅtiLtO Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Hei jeg er andregangs og er i uke 31 + 1 og føler meg plutselig veldig dårlig disse dager... Mye vondt i hodet, fått mye vann på kort tid i kroppen og utrolig hard mage hele tiden, og rett og slett ubehag tilegg til en sinnsyk bekkenløsning men har ikke kynnere (tror jeg) Det som er at jeg hadde antydninger til diabetes i forrige svangerskap og guttungen var over 4600 gr så fikk jeg sv. forgiftning på slutten i tilegg. Er redd for at det er samme greien som skjer nå. Var på¨ul når jeg var i uke 28 og da ble babyen i magen estimert til 1700 gr! Syns det var litt mye.... Sikkert igenting, men jeg ble litt bekymret siden jeg har vært så pigg helt til nå.,,,
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Hadde jeg vært bekymret, hadde jeg tatt en tlf til føden var jeg deg. Mye bedre å sjekke en gang for mye, enn en for lite!
SingSangMamma™ Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Siden du har fått så mye vann i kroppen, så er det kanskje greit å få tatt en urinprøve og et BT. Det kan du sikkert få gjort hos fastlegen imorgen. Leit for deg at du er i så dårlig form allerede. Håper du blir bedre ) Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå