Tweak Skrevet 3. mai 2009 #1 Skrevet 3. mai 2009 Det er helt merkelig... Jeg har gått hele vinteren og våren og håpt på at jeg skulle bli gravid innen den terminen jeg hadde med forrige, eller i allefall så kjapt som mulig. Syntes at våren kom for brått på. Jeg ville ikke at det skulle bli vår eller sommer, for det betydde at det hadde gått lang tid siden ma'en og jeg ville bli gravid raskt! Det var nemlig en venninne som sa litt sånn på si at dersom jeg ble gravid før den forrige terminen, så var det ikke meningen at jeg skulle bli mamma til den forrige, men den nye, for jeg kunne ikke blitt gravid med den nye om jeg var gravid fra før. (vanskelig forklart, for jeg husker ikke ordrett...) Ikke at jeg tok det kjempealvorlig, men det bet seg fast. Jeg var utrolig skuffet da april nærmet seg og ingenting hadde skjedd enda. Og plutselig var det lyst ute, plutselig begynte det å spire og gro ute. Og jeg som vanligvis elsket våren var mer miserabel enn noen gang. Og når en ikke vil at tiden skal gå, ja da suser den av gårde. På jobb har det gått kjemperaskt, mye å gjøre. På husfronten har det gått raskt, og jeg regner med at vi kan flytte opp i ny stue og kjøkken i løpet av noen uker. Men nå, med positiv test så har tiden stoppet 99% opp... Denne helga har gått TREIGT! Jeg kan ikke vente til mandag hvor jeg skal ringe gyn med nyheten for å avtale ul. Januar virker uendelig langt vekke! Hvordan skal jeg få tiden til å gå igjen??
snart.trebarnsmor Skrevet 3. mai 2009 #2 Skrevet 3. mai 2009 Har dessverre ikke noen svar å gi deg på det, men jeg deler din frustrasjon:) Tiden går altfor tregt. Jeg venter utålmodig på ul jeg også, skulle ønske tiden gikk fort frem til den:) Jeg har termin i des
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Hmm... vet ikke om jeg har noe godt svar, dessverre.... Men skjønner deg! Vi får dele masse med hverandre her inne, og håpe det hjelper litt! Jeg for mindel holder på å poppe over av utålmodighet! Har ikke fortalt til NOEN at jeg er gravid, min mann reiste på jobb før helga og blir borte i 2 HELE UKER! Hvordan skal jeg klare å holde tett!? Må jo fortelle det til han først.... Men det er så leeeenge til han kommer hjem! Ha en fin søndag, så fin du kan hvertfall! Klem...
awenka84 Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 hehe ja tiden går skikkelig sakte av og til.. merkelige greier. Syns tiden gikk litt fortere for meg da eg bestilte tidlig ultralyd:)
Gjest Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 det synes jeg også, at tiden har stoppet helt. gleder meg til å ringe gyn i morgen. er så usikker på hva jeg skal gjøre.. er min første gang... har dere noen råd, er taes det ut med stor takk.
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Det som for min del gjør at tiden går så sakte er at jeg er så dårlig at jeg får ikke gjort noe annet ennå sitte å føle på hvor dårlig jeg er ;-) Tror tiden hadde gått raskere hvis jeg kunne hatt an travel hverdag som vanlig. Nå er tiden som sirup og helgene virker som år ;-)
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Kjenner meg veldig igjen:) Har visst om denne spiren i 8 dager og alle 8 har vært såååå laaaange... Kan ikke fatte at jeg har 35 uker igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå