Gå til innhold

Nyinnmelding!


Tweak

Anbefalte innlegg

Fikk positiv test i går (cb) selv om ikm ikke er før tirsdag. Og i dag også fikk jeg enda en positiv test. :-)

 

Termin blir rundt midten av januar, den 14 etter eggløsningen. Blir tidlig ul om noen uker hos gyn så kanskje hun kan beregne mer nøyaktig hvor langt jeg er på vei, sånn foreløpig i allefall.

 

Denne våren har gått så fort! Men nå har tiden plutselig stoppet opp... Denne helga har gått treigt! Det begynte med symptomer på torsdag, 6 dager før ikm. Skikkelige smerter i livmoren, skarpere enn mensmurringer og jeg kjente de igjen fra sist. La meg tidlig for tiden går raskere når jeg sover, he he. Kunne ikke vente til jeg fikk ta test! På fredag fikk jeg skyggestrek, og måtte gå gjennom enda 24 timer (grøss) før jeg fikk testet i går, lørdag, og da fikk jeg positiv test! Selv samboeren min så streken lett! Så jeg testet i dag også, og har en cb-digital som jeg tror jeg skal ta i morgen tidlig.

 

Har skikkelig sterke "murringer", spesielt på kveldstid og så blir jeg kvalm av å drikke rent vann. Puppene er litt ømme, men ikke hele tiden heldigvis. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Svarte deg inne på 1.trim også:) Velkommen til januarklubbben:)

 

Håper de neste ukene går litt raskere enn denne siste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det er nesten en kopi av min historie! Har hatt litt rar syklus, men termin er rundt 15 januar!

 

Gratulerer så masse:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...