Gå til innhold

God Morgen jenter! ang selvbruningskrem.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var så mye snakk om det for en stund siden...men så fikk jeg ikke med meg alt =P bombe*

men lurte da på..om det var noen som hadde funnet ut om den selvbruningskremen fra cosmica(apotek selvbruningskrem) var farlig..eller er det farlig i det hele tatt??

trenger litt fargehjelp til leggene nå som det er såå fint vær om dagen=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt man ikke skal bruke selvbruningskrem når man er gravid pga giftstoffer elr noe som finnes i kremene.

Skrevet

Det er ikke farlig å bruke selvbruningskrem når en er gravid. Det er faktisk mye bedre enn sola!

Hvis du søker på selvbruningskrem oppe til venstre,så får du opp masse informasjon om selvbruningskrem.

Skrevet

Hvis det hadde vært giftstoffer i kremer hadde dem ikke vært i butikkene uansett ;)

Men det er helt ufarlig å smøre seg med selvbruning. er ikke store forskjellen fra vanlig lotion!

Skrevet

hva med sånn selvbruningspray da?

Skrevet

vet ikke om sprayen... men fant en artikkel her inne på klikk om selvbruning for en tid tilbake, og det er ikke farlig:) det stod også noe om at noen stoffer i den kunne minske strekkmerker og noe slikt:)

Skrevet

i sprayen,eller i bodylotion? tar sjangsen på sprayen jeg,skal bruke den mest på beina allikvel,men det er kanskje det samme hvor man tar den...skal i konfirmasjon snart,og trenger virkelig litt farge på beina før den tid;) hehe..

Skrevet

Hei! :-)

Spurte gynekologen min om dette med selvbruningskrem og graviditet.

Han sa at det var helt ufarlig å bruke selvbruningskremer under graviditeten sa han! :-)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter :o)

nå skal vel legger,armer og ansikt bli litt friskere i fargen fremover =P hehe det syntes at det har vært vinter =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...