Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte et knepp i magen ca 23.30, og neste gang jeg reiste meg, rundt midnatt, flommet det ut rosa vann. Ikke bøttevis, men fyllte to bind på ganske kort tid. En time etter begynte det jeg tror er rier. De varer ca 45 sek og det er rundt 4 minutter mellom dem. Blør bittelitt også. Skikkelig spent nå. Tenker at jeg burde sove litt, for å spare krefter i tilfelle det er i gang, men er ikke så lett når man er spent, og det gjør vondt...

Krysser fingrene for at det ikke er falsk alarm, hadde vært deilig å slippe å vente lenger. Er 38+6 idag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe!!! tror ikke du skal bekymre deg for at det er falsk alarm!!!

Rekner med du ikke har så fryktelig lang vei til føden? siden du snakker om å legge deg når det bare er 4 min mellom?

du får ha lykke til med fødselen, jeg tipper den ikke kommer til å ta laaaaaaaang tid:)

og ps: (sånn hvis du ikke allerde har gjort det) så ville jeg ringt føden om jeg var deg, mtp rosa vannavgang, kan hende de vil at du skal komme inn der i stedet for å sitte hjemme med riene

Skrevet

WHAT? rosa vannavgang og blødninger? hvor mange uker er du på vei?

kan være litt festeblødninger.. men RING FØDEN.... vannet skal ikke være rosa.. tror nok de tar deg inn..

Skrevet

Er jo ganske vanlig at vannet er rosa-blandet da...

Tror ikke jeg kjenner mange som har hatt helt "gjennomsiktig" vann...

Skrevet

hvis vannet har farge så må du ringe føden!!! Det er VIKTIG!!

Skrevet

Åssen går det med deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...