Gjest Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Hvor lang tid gikk det fra fødsel til dere fikk mensen med nr. 2 i forhold til nr. 1. Gikk 10 mnd. etter første med meg. Hadde regnet med det skulle ta ca. like lenge nå, men det kjennes ut som om noe er i gjere... det var litt irriterende merker jeg.
Mom2Two Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Første gang fikk jeg den igjen etter ca. 3 mnd, andre gangen tok det 12 mnd.
Kjøttpølsa Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Småsporvinj................jezzzzzzzzzzzzzzzzzuzzzzzzzz
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Konsentrer deg om om fingern du... Foresten... kanskje jeg skulle ringe legevakta for å spørre om jeg har mensen?
Kjøttpølsa Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Vil du ha blod???? Vil du haaaaaaaa blod.........er det det du vil?????????? Hæææææ Har en halvliter til overs her. Fingeren har jeg stappa i et hull i veggen. Passer perfekt, faen skal en med legevakt når en kan bruke hode?
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Prøv å heng med da... jeg vil ikke ha blod sier jeg jo!!! ÅÅÅ, merker jeg ble skikkelig sur nå. Dritt!
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Hmm... nå har jeg vært her inne en halvtime, og først nå oppdager jeg at jeg befinner meg på skravlesida...
Kjøttpølsa Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Bestem deg nå, vil du ha mens eller ikke.......herregud.....azza.....:-,)
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Jeg vil for faen ikke ha mensen! (er det egentlig noen som faktisk vil det?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå