Kjøttpølsa Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Har blødd siden 15.00 i dag pga avkappet finger i kjøttkverna. Føler meg svimmel, blek og litt blå lepper og greier. Holder det med ibux, bør jeg ringe legevakten og hva er tlf nummeret? Takker for all bistand og hjelp:-,)
Heaven har født::) Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 eh, kanskje du heller bør bytte nick til kjøtthue. hehe )
Mrs. Bouquet Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Haha, kødder du? Jeg hadde nok sett det ann til kontortida på mandag eller tirsdag, Hadde jeg fremdeles levd hadde jeg droppet å ringe, da er det ikke akutt nok........
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Pyse! Ibux er for pyser. Sett på ett plaster for å unngå søl!!! Tenk selv da menneske;)
Mom2Two Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Kan du ikke stappe huet i kjøttkverna i stedet for? :-)
Kjøttpølsa Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2009 Prøvde og mislykket forsøk, fikk ikke det tykke kjøltthode mitt inn.....tragiske saker vet du.:-,)
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 Da tar du ostehøvelen først og skaver vekk ørene, da går det mye enklere og så bruker du litt vaselin! Bare hyggelig å få dele ut gode tips:)
Kjøttpølsa Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2009 Tja, jeg prøvde litt en annen vinkel jeg da. Tok sandpapir og skrapet vekk de hengende hudflikene og gne salt i først uten hell, deretter tente jeg på og fikk delvis skorpe. Vaselin har jeg ikke prøvd, funker glidemiddel like greit tro?
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #13 Skrevet 2. mai 2009 Kjør på!! Fantastisk følelse etterpå. Føler seg så....... ja, rensket. Rensket er ordet! Og en smule tygd og utspytta, men det går seg til! Enjøøøøøøøøøøøy! Koz og klemz
Kjøttpølsa Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 2. mai 2009 Rensket er ordet...................... og delvis flådd. Koz og klemz my azz.........................:-,)
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #15 Skrevet 2. mai 2009 Her prøver jeg å gi deg gode råd og en god klem på veien, også skal du klemmen i azz`n din????????????? Djeeeeeeeeeeeeeeez, ekke lite frekk!
Kjøttpølsa Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #16 Skrevet 2. mai 2009 Jeg frekk?????????? Går vel ann å være litt kåt på en lørdagskveld eller.......?
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #17 Skrevet 2. mai 2009 Litt sånn sado du? Hodet i kjøttkverna å pølsa i rattata? Ser for meg en (vond?) sirkel her jeg...
Kjøttpølsa Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #20 Skrevet 2. mai 2009 Du har rett..................... ganske hot faktisk:-,)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå