mayaya Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 vi har brukt dem fra navnelapper.no i 2 år nå og har aldri mistet en lapp
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 ehm...føler meg kanskje LITT dum nå... men....trykker dere bare for og etternavn på lappene eller har dere med mer som tlf nr og sånn ???? *flau førstegangsbarnehagemamma*
alvamamma Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Vi har og de fra navnelapper.no og har vært veldig fornøyde med dem. Vi har skrevet hele navnet og tlf. nr. Veldig greit med tlf. nr. hvis du skulle miste noe, glemme det igjen et sted etc..
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Jeg er veldig fornøyd med navnelappene fra navnelapper.no! Kan anbefales på det varmeste. Leverer raskt gjør de også. Vi har bare fullt navn vi. Men ser jo at tlf nr kunne vært lurt.. Får bestille det neste gang.
gærne ko Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Nordicprint.no har også navnelapper som funker bra. Eg bruker som regel bare barnets fornavn på navnelappen, det er i dei aller fleste tilfeller bra nok. Veit ikkje korfor, men vil helst ikkje har barnets fulle navn og vårt telefonnummer (= adresse) på lappene. Kanskje paranoid, men sånn er det. For oss er navnelappen kun for at det skal bli enklere med klær og ting i barnehagen.
Tia med 2 ♀ Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har også handlet fra navnlapper.no valgte å skrive etternavn og telefonnummer. Slik at det ikke blir forvirring når/om lillesøster skal bruke klærne.
mayaya Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Vi har trykt fullt navn og telefonnummer + et lite symbol
mamman til to gutter Skrevet 3. mai 2009 #10 Skrevet 3. mai 2009 Vi bruker merkepenn på lappen i de fleste klærne i barnehagen. Gidder ikke og ser ikke poenget med å sitte og stryke på navnelapper på alle bodyer, strømpebukser ol. Det fungerer veldig bra, har ikke møttet skrive på nytt på noen klær til nå. I tillegg bruker vi lapper som kan syes på i bla hjemmestrikkede klær ol, det har de ikke på navnelapper.no, husker ikke hvor jeg har kjøpt dem, men det var på en annen side jeg ble anbefalt her inne. Klistrelapper med fullt navn og telefonnr bruker vi til matbokser ol og jeg har også brukt dem på noe klær som reimadressen og de faller ikke av i vask. Bruker klistrelappene i sko også hvis de er mørke inni så det ikke fungerer med merkepenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå