Gå til innhold

OSTEOPATI - noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 9mnd har KISS og vi har prøvd både manuell terapi og fysio terapi uten noe særlig bedring... hun er ok en stund etter behandling men nå 2 uker etterpå henger hode mot venstre igjen...! Manuell terapeut sa vi skulle prøve osteopati. Vet lite om det og lurte på om noen av dere har prøvdt det? Må det betales? manuell terapi og fysio er jo gratis foreløpig...

takknemlig for alle svar...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk til osteopat med tulla vår for behandling av kiss. Han var også manuell terapeut. Vi hadde veldig gode resultater!! Måtte betale ca 200 pr gang fordi han gjorde en del "osteopat ting" Osteopater er i tilleg til muskler opptatte av fordøyelses systemet og jobber med det også n¨r vi har vært til behandling. Med tulla vår, så jobbet han en del med de to øverste nakkevirvlene, tarmer,lukkemuskler og bekken. Etter tre behandlinger var hun bra. (hun var 3 mnd)

Vi har vært tilbake nå for behandling av gulping, med utrolig virkning. Hun er 8 mnd og gulper som en gal, etter 1 behandling ble hun gradvis helt fin. Helt utrolig!! Så jeg anbefaler osteopater:)

Skrevet

Hei,

Jeg har masse erfaring med Osteopater, for bor i Frankrike og her er det veldig populaert.

Har tatt med begge mine for forskjelige grunner og mâ si det er helt utrolig som det virker. For eksempel min fôrste grât veldig fôr legge tid og etter vi hadde vaert hos osteopat sovnet han uten problemer.

Jeg gikk til osteopat like fôr termin til nummer to og fôdselen gikk helt utrolig bra, pâ 3 timer.

Det er bare â prôve.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...