Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utseendemessig og egenskaper. Lov å skryte av seg selv nå asså :)

Er mange tråder ute å går der folk er veldig misfornøyd med utseende etter fødsel osv, men det er jo ganske viktig å fokusere på det man liker ved seg selv, ikke omvendt.

Jeg er fornøyd med øynene mine, og puppene mine ( Når jeg ikke ammer da vel og merke) også har jeg fått høre at jeg er veldig snill og bryr meg om menneskene rundt meg og gjør det jeg kan for at andre skal ha det bra.

Kom åån, skryt av dere selv nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utseende: øynene mine

Egenskaper: Jeg er en veldig glad og smilende person, i tillegg til at jeg er snill.

Skrevet

Egenskaper: Er tålmodig og leken. Tror jeg er en morsom mamma=) Er veldig positiv og ser lyspunkter i det meste.

Utseende: Hmmm...har ganske pene øyne og flotte slanke og brede skuldre (av alle ting..)

Skrevet

Egenskaper : Snill, tålmodig, selvironisk og en god lytter.

Utseende : Skikkelig kysselepper, pene øyne, ganske fornøyd med puppestellet og har av alle ting knær jeg er fornøyd med!!!

Skrevet

Utseendemessig: Øynene, magen, armene, håret osv. hihi

Personlighet: Effektiv, ordensans, utadvendt og snill.

Skrevet

Det er alltid er fornøgd med med kroppen min er høgda. Er 173, og dermed akkurat litt høgare enn dei fleste jenter eg treffer på. Grunnen til at eg er fornøgd med det er sikkert at eg likar å sjå ned på folk ;-p

Egenskapsmessig så er eg mest fornøgd med humoren min. Desverre er det nok sikkert mange som berre syns eg er irriterande, men det er berre fordi dei ikkje veit å sette pris på mitt talent! Satsar på at humor i det meste veier opp for litt temperament og kort lunte :o)

Skrevet

Utseendemessig; Ikke mye.. må virkelig "friske" meg opp litt med å gå ned noen kg osv.. Men hvis jeg må si noe så er det at jeg har tykt hår ( selv om jeg røyter som POKKEr nå... ) og kanskje øya og de lange øyevippene.

egenskaper; tja, jeg er veldig flink til å huske på andre syns jeg.. og prøve å vise at jeg bryr meg.. sånne små ting..

Skrevet

jeg synes håret mitt er fint:) Langt og tykt.

Jeg synes jeg er flink til å huske andre...Dessuten er jeg kreativ:-D

Skrevet

Utseende: Magen, armene, beina og høyden min (174):)

Egenskaper: Tålmodig, strukturert, selvironisk, effektiv:)

Skrevet

Folk sier de blir i godt humør av å være sammen med meg. Det syns jeg er en ganske bra egenskap:)

Skrevet

Ikke så rart da, i disse laptop tidene så er en aldri alene.

Blir jo nesten god humør av å le så tårene triller her jeg sitter i mitt gode selskap alene........:-,)

Skrevet

Bare med at jeg ser meg selv i speilet, så får jeg lyst til å sleike speilbildet. Noen kaller meg litt vel speilsleikende, men selvtillit er min gudegave og noe jeg er evig taknemlig for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...