Amalie82 Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Hvilken søskenvogn har dere, og vil dere anbefale den?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 hadde ikke søskenvogn vi. Men jeg gikk hjemme med begge barna, og angrer litt på at jeg ikke hadde. Var vanskelig å gå på senteret f.eks. med begge ungene. Men det gikk seg til, og jeg vet ikke hvor mye jeg hadde brukt en søskenvogn dersom jeg hadde hatt det.
PAVEEL Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 har 2 år og 2 mnder mellom de to minste. har ikke søskenvogn. går greit uten:-)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 2 år og 3 mnd mellom, ikke søskenvogn.
Tommage♀♂ Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Jeg hadde Herqules Raptor Twin. Grei vogn, men manglet dempere, og var litt tung
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Har 2år og 3mnd mellom mine eg au og har ikkje hatt søskenvogn. Storebror bruka kanpt nok vogn når han var på den alderen, kun når me skulle gå langt og da var mannen min med så me trilla ei vong kvør..... Hadde stor bil på den tida så det var greit å ha med seg vogn og trille, var kun på ferie faktisk, den sommaren vesla blei født.....
Amalie82 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. mai 2009 Men eldste på to orker jo ikke å gå langt, så hvordan får dere da med begge uten bil? Bruker dere ståbrett eller sete oppå liggedelen? Har lyst til å ha muligheten til å ta med begge på tur.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 Jeg kjøpte carena søskenvogn:) Den var på halv pris da jeg kjøpte den, helt grei! Fin på senteret, på litt lenge gåturer mm;) Eldste er glad i å sitte i vogn da;)))
Fire småtroll Skrevet 2. mai 2009 #11 Skrevet 2. mai 2009 21 mnd mellom mine og vi har ikke søskenvogn, har ståbrett da men det brukes sjelden, hun vil gå selv Går faktisk ganske mye vi, hver dag, hun imponerer stadig med hvor langt hun vil gå selv. Jeg kan ikke ha det travelt da selvfølgelig, mye å se på så hun skravler på inn- og utpust..
Ranveig R Skrevet 2. mai 2009 #12 Skrevet 2. mai 2009 2 år og 6 veker mellom. Har ikkje søskenvogn. Hadde yngste veldig mykje i bæresjal då ho var lita, og eldste gjekk ofte, eller viss han blei sliten bar eg han på ryggen i Ergo-sele. I ettertid ser eg at det hadde vore greitt med ståbrett til eldste, men gidd ikkje bruke pengar på det no (3 1/2 og 1 1/2 år).
Amalie82 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 2. mai 2009 Takk for svar. Har lurt på å kjøpe en Emaljunga tvilling/søskenvogn, og lurer litt på hvordan den er. Om den er tung f.eks.
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #14 Skrevet 2. mai 2009 HAr 18 mnd mellom, kjøpte en Carena søskenvogn/trille. Er noe av det jævligste jeg har vært borti. Den veide 18,6 kg før jeg putta unger oppi, hjulene foran var slike som snurret men kunne låses, hjulene bak tålte ikke vekten av ungene og knirket og hvinte så for barna var oppi. Jeg hadde den i 3 uker, solgte den og har ikke på noe tidspunkt savnet å ha en søskenvogn, selv om jeg er mye alene med ungene.
Hiv o'hoi Skrevet 2. mai 2009 #15 Skrevet 2. mai 2009 Peg perego duettet. Den er helt genial og anbefales!! Men den er dyr da, eneste minus..
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #17 Skrevet 2. mai 2009 23 mnd mellom mine. Har carena double swing. Hadde ikke klart meg uten. Eldste er glad i å gå han å.. men går gjerne andre veien enn dit jeg skal.. veldig greit å kunne dytte de i en vogn. Og han syns det er litt stas med den søskenvogna. LIllesøster ligger da i en bag som er mot meg, mens han er fra meg.
Ejlis Skrevet 2. mai 2009 #18 Skrevet 2. mai 2009 Har hatt en sånn trehjult carena sak. 2år og 2mnd mellom. Har brukt vogna MASSE. kjøpte en billig for trodde ikke den ble brukt... Ville anbefalt en billig men helst med svingbart hjul... GT kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå