Gå til innhold

hva er det koseligste som skjedde hos deg i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i morges kranglet barna mine ( som dem tidt og ofte gjør fortiden). Eldste blir 3 år neste uke og yngste blir 1 år neste uke. yngste drev å lugget eldste mens hun satt på fanget mitt. jeg tok vekk hånden hans. han reiste seg opp igjen bøyde seg frem og kysset henne midt på munnen. eldste bare lyste opp og sa han kysser meg mamma. hun ble kjempe stolt. og hva gjorde han? jo han bøyde seg enda engang og kysset henne midt på munnen.

da ble mammaen glad da..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min skal sova hos bestemor og bestefar i natt, han er 5år. Jenta mi skal ikkje sova der så ho måtte vera med oss heim att i kveld. Eg hadde litt egene planer for ho, litt ekstra kveldskos nede i stua med oss. Vesla satt under eit teppe og kosa seg med ostepopp og grønn tropo brus ;) Det var heilt greit for ho å reise uten storebror i kveld, ho skulle nemelig kose seg når ho kom heim!!

Så å sjå den fornøgde jenta i sofaen i kveld var bare så koselig mot å sitta inne og lesa på eksamen som eg har gjort i heile dag.......

Skrevet

Jeg våkna opp i morges med full seng. Ila natta hadde både baby og junior havna oppi der, i tillegg til meg og pappan. Kos :)

Skrevet

at jeg fikk vite at jeg får leie huset jeg har ventet svar på:-)

nå får jeg endelig et hus for meg selv og de 3 småtrollene mine:)

egen hage, full kjeller, mørkloft, parkeringsplass:-) åååå så glad jeg er!

eldste gutten på 5 ble nesten like glad som meg:-)

Skrevet

minste gutten min på 8 mnd krabbet for første gang, ble så utrolig stolt av han. han har vært så frustrert lenge nå, siden han ikke har fått det til.

Skrevet

Masse hyggelige opplevelser å lese om.... Koselig! :-)

Vi har hatt to koselige opplevelser. Først ringte en mor fra bhg og lurte på om vi ville leke ute med henne og sønnen. Veldig koselig!

Så ringte en nabo på døra. Hun og sønnen ville komme på besøk og leke med ungene...

Jeg er nettopp blitt alene med ungene. Merker det er utrolig viktig for meg å bygge opp et større nettverk rundt meg og ungene... :-)

Skrevet

Har hatt en fantastisk dag i Haugesund.

Jobbet i hagen, lekt med jenta vår. Har bare nytt å være sammen idag og det er så herlig!!

Og så vant team Hanne korslaget!! :-)

Skrevet

Så koselig tråd ;)

Idag sov jenta mi ute i vogn for første gang!! Og da sov hun i 3 timer, normalt sett sover hun max 1 time i slengen på dagen, så var rimelig fornøyd da :) Ellers var det såå nydelig vær ute idag da, sol og herlig..

Ellers sa samboeren min at han elsket meg og hele kroppen min, når jeg klagde på at jeg var såå tjukk og fæl med strekkmerker og hengepupper etter fødselen.. Han er flink da, å si fine ting :)

Skrevet

jeg fikk en melding fra en eks og fortsatt god venn der det sto noe sånt som:

"husk at du er modig, vakker og kan takle ALT"

og masse andre fine ting etter at vi snakket sammen i går om litt tunge ting, den samtalen og de ordene gjorde at jeg rettet ryggen og hevet hodet litt ekstra i dag!

Skrevet

jeg og sønnen mn på 5 år har lekt gartnere og plantet to flott rododendron i beddet, flott team arbeid i finværet :)

Skrevet

Hele dagen i dag har vært koselig=)

Først på fjellet sammen med venner, så lagde jeg og jenta mi deilig mat og så på en film. Men det kosligeste var (dette skjer hver dag, men smelter like mye hver gang) at hun legger armene rundt halsen på meg og sier at hun er så glad i meg..=) Søteste , beste jenta i hele verden!!

Skrevet

At vi hadde besøk av to tanter for meg, og eine tanta mi og eg var ute på terrassen og prata litt. Og eg fekk tømt ut av meg alt mulig av frustrasjon og "lei-seg-het" ang. korleis eg har det no om dagen og tanta mi var berre heilt topp, trøsta og kom med "riktige" kommentarar på riktige plassar. Eg har herved LOV av tante å sitte i sofaen å ete chips og jernpillar og la huset "flyte" inntil eg blir bedre og vi får utreda jenta vår! Nemlig! :o)

Og så leikte eldste på 3 1/2 ute saman med sønnen til leigebuaren, det er første gong dei har leikt ute saman og det var veldig kjekt. Det er nemlig ingen andre ungar her, leigebuarguten bur litt her hos pappaen sin og litt hos mammaen, så det er ikkje så ofte han har leikt her ute (Så får det berre våge seg at han skulle "skyte" guten vår og "pang du e dø!" og at han fortalte at han skulle ete graut med blod på til middag. Småen som er ganske så "uskyldig" i så måte lurte veldig på dette med graut med blod på, for det ville ikkje han ha. Han ville berre ha kanel på grauten sin han ;o))

Skrevet

Da mannen og sønnen min ringte fra andre kanten av landet og sønnen min på 2,5 sang at "mammakongen bestemmer" på telefonen:) Det var veldig koselig.

Skrevet

Da vi var på vei hjem fra frisøren etter at guttungen(3,5 år) hadde klipt seg og han løp i forveien. Da jeg tok han igjen hadde han neven full av løvetann og hvitveis- litt sånn pjuskete bukett med stilker og blader hit og dit. Og den buketten var til meg fikk jeg beskjed om av en som var sååååå stolt!

Skrevet

Jeg er alene hjemme med ungene i helgen, men mamma er her sammen med oss. I morges da jeg stod opp i 9 tiden hadde mamma skiftet bleier og kledd på ungene, og frokosten var dekket på bordet.

Og mamma er alltid så sprudlende og blid og det hjalp mot min morgengrettenhet:)

Senere på dagen tok mamma med seg ungene på besøk til oldemoren deres. Jeg fikk besøk av to barndomsvenninner jeg ikke har sett på en stund. Vi var ute å spiste middag sammen og hjem til meg for å drikke kaffi og spise deilig blåbærdessert etterpå.

Så ganske luksus å være "alene" med ungene denne helgen hihi.

Skrevet

Vi har blitt tante og onkel og barna har fått sin første fetter.

Skrevet

Samboeren min er veldig sjelden ute på byen, men i natt var han det. Han var ganske full da han kom hjem og han pleier å være ganske amorøs mot meg da. I natt intet unntak- han krøp opp i senga og sa at det var det beste i verden å komme hjem til meg, susset meg overalt og gjentok at han elsket meg sånn, helt til jeg måtte be ham være stille så han ikke vekket babyen:) -Å beste jenta i verden, du er så herliiiiiig! elske deg sååå

Hehe, det er godt, det!

Skrevet

Sånn er samboeren min også Gemini7 :) Men han var ikke ute i natt da :) Er nemlig alkoholforbud her nå.

Men det kosligste som har skjedd i dag er at frøkna vår kommer krypende med kalde tottelotter inntil meg i senga og legger den deilige korte lubne armen sin rundt halsen min og lager koselyder!! Da blir jeg rørt og uendelig lykkelig. (hun er 1,5år)

Skrevet

Det koseligste som skjedde i går, var at vi fikk barnehageplass!! :) Endelig!

Skrevet

Vi hadde besok av et vennepar i dag, og de hadde med seg sin 6 uker gamle datter. Jeg hadde babyen paa fanget, og 1-aringen min kommer stabbende bort, "ojoj sjalu.." tenkte jeg, men neida: Hun lente hodet forsiktig mot babyens hode og koste lenge!

Koselig trad, forresten! :)

Skrevet

Siden denne tråden ble startet i går, svarer jeg for gårsdagen: Det koseligste vi gjorde i går var å sitte hele familien + søsteren og kjæresten hennes i parken å spise is i solskinnet. Skikkelig lykke etter en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang og kald vinter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...