Gå til innhold

Vondt, vondt, vondt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 34+4 og har SÅ vondt i bekkenet!!! Det er ikkje til å halda ut i 5,5 veka til.... Lurer på om eg skal ringja legen min og spør etter noko som kan hjelpa meg.... krykker? "belte"? Må bare få ut klaginga mi.... Detkjennest ut som om hoftene høpp ut or ledd av og til. Fins det gode råd??? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et ord Basseng!!

Hjelper som fy;)

Skrevet

Det er min største frykt akkurat nå. Har vært plaget med bekken siden uke 13. Blitt værre og værre. Har ikke lyst å miste all nattesøvn før den lille kommer. MEN, du har jo ikke alt for lenge igjen. Tanten til samboeren min var sterkt plaget med bekken på slutten. Hun sov ingenting, var tom for energi, hun ble satt i gang. Husker ikke hvor mange uker hun hadde igjen. Men tror ikke det var 5 uker som deg. tror det var litt mindre. men det er jo håp blir det for ille. Lykke til videre

Skrevet

hei, jeg sleit noe sinnsykt med bekkenplager, og det var skikkelig vondt, men kom deg i et helse bad med varmt vann og beveg deg der, det er kjempe godt og det hjelper masse, det var i vertfall til stor hjelp for meg, og når barnet fester hode i bekkene så sier de at da blir det litt bedre=) du får ha masse lykke til, og håpe at råde kan hjelpe deg litt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...