Feliz31 Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Takk for maten Melodi ”Tordenskjold” La oss takke pent for mat Som vi fikk på lekre fat Vi er ganske sikre på Alle er tilfredse nå. Velbekomme du som har Hyllet dagens brudepar! Med en masse vakre ord Som du sa ved dette bord. Du som spiste som en hest Ble bordets hedersgjest. Si nå ikke etterpå Nei- når du skal dansen trå. Du som ikke spiste no’ Du som pratet, du som lo. Dere vil nok sikkert få Mat på kjøk’net etterpå. Vær nå ikke altfor trist Selv om du er kalorist. Vekten har nok økt min venn, Men forsvinner litt om senn. Takk til dagens brudepar – Bordets midtpunkt nok de var. Og til slutt vi takker dem Som laget maten – bar den frem.
Feliz31 Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Denne kan også fungere som takk for maten synes jeg... ”Den rosa sangen dere!” Melodi: Nøtteliten Kan du si meg nå hvor mye klokka er Skal vi sitte her og råtne som et bær. La oss reise oss fra bordet – Spillmann spill nå opp en låt. Jeg er sikker på at du føler deg litt stinn av alt du åt. Kan du si meg hvilken dans du liker best? Jeg er ”gem” selv om jeg danser som en hest. Og hopp og sprett og tjo og hei! Du vet hva som betyr for meg: Jeg vil så gjerne danse litt med deg!
♥ McQueen♥ Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2009 Haha.. den var ikke dum Flere forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå