Engel, skatt og lite frø. Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Jenta mi er snart fem uker og vi skal jo snart begynne med tran. Hun smågulper litt hver dag og mange rundt oss kan fortelle at gulpen vil stinke og ødelegge alt av kær pga fiskeoljen vi snart skal begynne med. Noen erfaringer med dette? Kan jo bare bruke d-vitamin, men HS anbefalte Omega 3.
Maya_1 Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Vår også gulpet en del, men vi har ikke fått noen flekker på klærne. Eneste tipset vi fikk var å gi tranen rett før flaske/pupp, da ligger det melk på toppen som kommer opp når hun gulper. Jeg startet også med mindre enn anbefalt, bare så hun vennet seg til å sutte på smaken. Og husk å varme skjeen, og la tranen ligge på skjeen og bli temperert litt først, ihvertfall min satte svært liten pris på kald tran rett fra kjøleskapet
Babyønske �� Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Jeg droppet tran pga gulping, har en som gulper mye og jeg orket rett og slett ikke tanken på den tranlukta på alt til enhver tid. Så her får han d-vitamindråper, når jeg husker det da, er jammen ikke lett å komme på når de står i kjøleskapet. Vår helsesøster sa ikke noe på at jeg ikke gir tran, jeg sa bare at jeg såg på det som uaktuelt når han gulper så mye som han gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå