Lillegull og meg Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Trenger litt "inspiration"... :-) Har kommet så utrolig mange deilige sommerdufter nå!
Piri Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Issey miyake og den røde calvin clein. Gode gamle slagere. Er fæl å kjøpe parfyme, men faller alltid tilbake på dem.
lillepixie Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Har prøvd mange gjennom årene men kommer alltid tilbake til Kashmere mist fra DKNY. Ellers er Flowerbomb fra Viktor&Rolf nyyydelig. Også syns jeg Escada hadde en kjemepegod sommerduft for et par år tilbake. Men de kommer vel med noen nye hver sommer har jeg skjønt:)
Tommage♀♂ Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Sonia Rykiel er liksom "meg". Har brukt den i mange år nå, kanskje på tide å fornye meg litt... Har mange andre også, men bruker bare denne ene de få gangene jeg bruker parfyme
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Escada har som regel veldig gode sommerdufter. Den i fjor (moonsparkle) er helt nydelig, og jeg har heldigvis enda en halv flaske igjen=) Elsker også DKNY Summer og den nye til DKNY (In blossom?)
lÅktiHaUDe Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Kjøpte faktisk Seductive Elixir fra Naomi Cambell.. den er faktisk veldig god
....mammatilto... :))) Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 DaviDoff women - elsker den parfymen )
Brillefint - Jadda! Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Pretty Nina av Nina Ricci Dufter veldig likt Escada sine sommerdufter... Eller i allefall som den som het Sexy grafitti
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 Bright Crystal av Versace....elsker den:)
Gidder ikke! Skrevet 2. mai 2009 #11 Skrevet 2. mai 2009 Ralph Lauren "Romance", det er min store favoritt.
PAVEEL Skrevet 2. mai 2009 #12 Skrevet 2. mai 2009 givenchy- wery irresitable, lett og god!! beste dufta ever! armani- red/white el noe sånt. nyyyydelig, litt tyngere. elsker parfymer! har mange, men disse to er de som går igjen;-)
cherry coke Skrevet 2. mai 2009 #13 Skrevet 2. mai 2009 D&G- The one Gucci- den røde...=) J'adore- den nyeste (limited edition) Elsker Angel fra Thierry Mugler, men den stinker piss på meg=( Men på andre lukter den nyyydelig! Har mange parfymer, men disse er best=)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 2. mai 2009 #14 Skrevet 2. mai 2009 Brukar Laura og har gjort det i mange år!!!!!!! Det er den som eg føler at passar meg og kvifor bytte da??? Brukar det eg syns passar meg og ingen har sagt noko anna enn at den luktar godt så da fortsetter me med det trygge og gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå