Gå til innhold

Hvilken parfyme bruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt "inspiration"... :-) Har kommet så utrolig mange deilige sommerdufter nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Issey miyake og den røde calvin clein. Gode gamle slagere. Er fæl å kjøpe parfyme, men faller alltid tilbake på dem.

Skrevet

Har prøvd mange gjennom årene men kommer alltid tilbake til Kashmere mist fra DKNY. Ellers er Flowerbomb fra Viktor&Rolf nyyydelig. Også syns jeg Escada hadde en kjemepegod sommerduft for et par år tilbake. Men de kommer vel med noen nye hver sommer har jeg skjønt:)

Skrevet

Sonia Rykiel er liksom "meg". Har brukt den i mange år nå, kanskje på tide å fornye meg litt...

Har mange andre også, men bruker bare denne ene de få gangene jeg bruker parfyme

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Escada har som regel veldig gode sommerdufter. Den i fjor (moonsparkle) er helt nydelig, og jeg har heldigvis enda en halv flaske igjen=)

Elsker også DKNY Summer og den nye til DKNY (In blossom?)

Skrevet

Kjøpte faktisk Seductive Elixir fra Naomi Cambell.. den er faktisk veldig god :)

Skrevet

DaviDoff women - elsker den parfymen :))

Skrevet

Touch of Spring =)

Skrevet

Pretty Nina av Nina Ricci

 

Dufter veldig likt Escada sine sommerdufter... Eller i allefall som den som het Sexy grafitti

Skrevet

Bright Crystal av Versace....elsker den:)

Skrevet

Ralph Lauren "Romance", det er min store favoritt.

Skrevet

givenchy- wery irresitable, lett og god!! beste dufta ever!

armani- red/white el noe sånt. nyyyydelig, litt tyngere.

 

elsker parfymer! har mange, men disse to er de som går igjen;-)

Skrevet

D&G- The one

Gucci- den røde...=)

J'adore- den nyeste (limited edition)

 

Elsker Angel fra Thierry Mugler, men den stinker piss på meg=( Men på andre lukter den nyyydelig!

 

Har mange parfymer, men disse er best=)

Skrevet

Brukar Laura og har gjort det i mange år!!!!!!!

 

Det er den som eg føler at passar meg og kvifor bytte da??? Brukar det eg syns passar meg og ingen har sagt noko anna enn at den luktar godt så da fortsetter me med det trygge og gode ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...