Gå til innhold

Åhh, jeg er redd og usikker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 6+1. Da jeg var 4+4 begynte jeg å spotte litt rosa og brunt. Dette varte i to dager og jeg fikk da tatt hcg prøver som viste henholdsvis 128 og 360 med 5 dagers mellomrom. Jeg synes det hørtes lavt ut, men legen sa at verdiene var innenfor normalen, og så lenge det var stigning betydde det at jeg var gravid. Punktum.

Natt til torsdag våknet jeg med magesmerter og hadde da diare. Dro til legen på torsdag som sa at så lenge jeg ikke blødde var det ingen fare. Da jeg sa jeg var redd for svangerskap utenfor livmoren, tok han verdens kjappeste gu og konstanterte at det var det ikke. Fikk beskjed om å dra hjem og fortsette å være gravid...

Så i dag etter å ha vært på do kom det en slimklump med litt brunt blod i.. Legevakta ber meg bare se det an. Er jeg helt hysterisk??

Huff, jeg er så forvirra og føler ikke jeg blir tatt på alvor. Noen som kan trøste litt eller gi meg noen oppmuntrende råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har ikkje blødd eller nåke, men eg kan love deg at eg har vokna om natta med magesmerter og diare.. Det gjer eg innimellom, og d e jævli..

Gjorde det speselt rundt veke 6 og 7.

Har ikkje blødd, men har skjønt at mange blør litt gjennom dei første månedene..

Eg og var en del nærvøs, men det hjelper ikkje egentlig, så det einaste rådet mitt er å prøve å slappe av, og tenke at det som skjer det skjer.. En kan liksom ikkje gjere nåke med det..

Skrevet

hei:) inne å kikker fra bligravid.... det er ikke godt å si hva det kan være men det er jo pos at du ikke har en blødning.... for at noe skal komme ut derfra så kommer det også blod... det diare greiene trur jeg er ganske normalt, det hadde jeg da jeg gikk med jentungen... spesiellt i begynnelsen...

et råd er å ta kontakt med ei jordmor på mandag... de er flinke til å prate i forhold til en lege... hvis du ringer dem så er det "stikk en tur innom" i stedet for "onsdag om fire uker ti på halv...blabla..." mange leger er sånn.. sikkert stressa.

Skrevet

Da har jeg tilbragt formiddagen på legevakta. Begynte å blø en del da jeg våkna og kontakta derfor legevakta. Fikk ul, men de kunne ikke si med 100% sikkerhet at jeg har abortert, men det var mest sannssynlig. Tok hcg prøve og skal tilbake for ny prøve på tirsdag. Nå føler jeg meg bare tom og trist..

Skrevet

Så trist...

Klem fra meg til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...