Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Vi har slitt litt med at jeg har lite sexlyst. Som mange mammaer, tror jeg... Men forrige uke ville jeg overaske mannen min og kjøpte meg nytt knallrødt sexy undertøy. Bh´en var slik at de dekket bare halve brystet og brystvorta syntes. Truse var med fransk åpning. Itillegg bareberte jeg vekk ALT. Skikkelig sexy. Og mannen ble helt VILL! ;D Så fikk jeg mensen, og nå har det gått en uke da. Jeg har litt lyst ikveld (mange år siden sist), og hentydet det til mannen. Det første han sier er om ikke jeg kan gå og pynte meg litt igjen!!! Jeg ble litt irritert, jeg. Duger liksom ikke "bare" jeg nå, da eller? Greit at jeg kan gjøre det innimellom. Men nå er det som sagt mange ÅR siden jeg har følt lyst. Og da skal jeg måtte gå og pynte meg NÅ! Jeg har jo ikke akkurat grodd igjen på en uke. Så han vil jo egentlig bare ha undertøyet.... Mulig jeg er barnslig og hormonell, altså. Men jeg ble litt sur og satte meg her istedet...... ;(
Clue Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Det er DU som har hatt lite sexlyst, ikke han. Hadde det vært han, kunne du blitt fornærmet over at han ville du skulle kle deg i undertøyet igjen. Men han har vel hatt lyst mens du ikke har? Sånn sett kan vel han ha vel så god grunn til å bli fornærmet, når du bare setter deg her i stedet. Se det som at mannen din ble begeistret, både over deg og deg i nytt undertøy. Han er vel underernært, og vil ha full pakke enda en gang.....kan jo hende det blir lenge til neste gang! Ta det som en kompliment og sett i gang!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Da hadde jeg gått og pyntet meg!! Det er selvfølgelig ikke bare undertøyet han vil ha!! Men det var det som gjorde at du fikk lyst igjen, og antagelig oppførte du deg annerledes enn vanlig! Derfor ville han at du skulle pynte deg, for å få frem "tigern" sin igjen
*toppris* Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 hadde nok reagert litt som deg ja... hehe, ville sagt med litt ironi og morsom tone "åja, trodde det var meg du ville ha jeg, ikke undertøyet.." og smilt lurt;) men syns det er kjit v han å be deg ta på det nye undertøyet igjen... som om det skulle vært et kriterie for sexn og at han skal bli opphisset.. så hadde nok blitt snurt jeg også ja...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 HI her. Vell slik som jeg skrev det, kan det jo se ut som om vi ikke har hatt sex på mange år. Men det har vi altså. Kanskje 1-2 ganger i uka. Så han er vell ikke akkurat underernært...men det er som oftest han som må ta initivtiv. Det er jeg har slitt mye med lite lyst. Må liksom presse meg for å gi han sex. Men gjør det gjerne for han. Men ikveld har JEG lyst. Og da følte jeg det som et ork å måtte gå og pynte meg for han nå.
Kjøttpølsa Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 En breiflabb hadde også sett mer delikat ut med blonder.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Ikke ta det personlig, menn er menn, de liker visuelle ting som setter fart på fantasien. Tror nok han har veldig lyst på deg uten dette undertøyet, men kanskje det var noe ekstra med dette undertøyet som gjorde at det ble ekstra opphissende. Jeg ville tatt det som et kompliment at han ville se meg i det undertøyet jeg hadde investert i. Det betyr ikke mannen din ikke liker deg eller tenner på deg uten, men undertøyet ditt satte nok prikken over i-en. Synes du er kjempetøff jeg, jeg kvier meg for å kle meg i så sexy undertøy, selv om jeg VET at min mann hadde blitt helt i hundre
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Jeg tror nok mannen din likte å se deg slik sist gang fordi du ga litt mer av deg selv. Hvis du sjelden viser seksuell interesse, måtte jo sist akt være som å komme i himmelen for han. Kan du ikke ta han med på soverommet og vise at du kan være like hot uten sexy undertøy;)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Og så min teori..... Jeg tror mannen din tente på selvsikkerheten din oppi det hele. Jeg mener, du sier jo selv at du var flott - og jeg tror deg. Føler du deg bra, og oser av selvtilitt, ja så er du flott!! Ta det som et stoort kompliment! Selvsagt likte han at du hadde gjort en innsats for å tenne han. Det hadde du også satt pris på om situasjonen var omvendt. Finn frem den lille røde, og gi han det han vil ha. Etterpå tar du en prat med han og hinter frempå at sånn kan det ikke være hver gang, men en gang i blandt. Kos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå