Gå til innhold

Trenger 10000 gode "jobbhjemmeframedbabytips" =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt avhengig av en inntekt i permisjonstiden min siden jeg akkurat er ferdig å gå hjemme med mine to gutter som skal starte i bhg, og har knapt jobbet deltid som selvstendig næringsdrivende så langt (kun kveld), men den jobben funker ikke å kombinere med baby.

I tillegg flytter vi til ny by i juli, så jeg rekker ikke å jobbe 6mnd før babyen kommer.. sukk

Så jenter, kom med ALLE gode ideer dere har for hvordan man kan ha en god inntekt hjemmefra med baby... hvis ikke må jeg gå ut i full jobb og la pappaen ta ALL permisjonen.. suuuuutre, som hønemor klarer jeg ikke tanken på det engang. Har store planer om å fullamme..fra pupp..ikke flaske :(

Alle ideer mottas med STOR TAKK!!!!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

telesex vertinne og eller sms vertinne

Skrevet

Sjekk om det finnes noen studier som gir rett til støtte fra lånekassa, og som i det store er nettbasert.

Støttekontakt noen timer i uken

Fotograf ved bryllup, konfirmasjon osv

Tror også det er visse telefonselgerfirmaer som lar sine ansatte jobbe hjemmefra

Oversetter fra andre språk

Skrevet

Du kan jo høre med f.eks SSB eller TS Gallup om man kan telefonintervjue mennesker hjemmenfra. Min mor jobbet for SSB og ringte hjemmefra, men det er minst 15 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...