lÅktiHaUDe Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Anser meg ikke for å være en hysterisk person.. men vi skal dit i juni.. hadde dere vært redd for å reise dit?? Tenker at mange er smittet der.. hmm
Gjest -<<- Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Per i dag, nei. Men det er lenge til juni, og innen da vil man ha grei oversikt over hvordan smittebildet utvikler seg.
~sjiraff~ Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Er det jeg som har misforstått noe nå? Jeg trodde det var påvist at svineinfluensaen er mild og ikke på langtnær så farlig som de først antok. At vanlig influensa er farligere. Og helsedirektoratet (eller var det folkehelseinstituttet) mente vel at det ikke var farlig å dra noe sted, men at det var greit å reise til steder med bra helsevesen. Det har de jo uansett i spania.
mayaya Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Jeg hadde glatt reist, såfremt det ikke skjer en veldig utvikling i forhold til dagens status. Ikke er det stor fare for å bli smittet, og om du så blir det, så blir du nok fort frisk igjen
lÅktiHaUDe Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2009 Da er det flere som tenker som meg.. var nesten redd for at jeg var for lite hysterisk hehe men må si jeg synes det er litt ubehaglig siden utbruddene ikke er veldig langt fra dit vi skal.. men jeg også hørte idag at det kan se ut til og ikke være så farlig som først antatt og ja det er lenge til juni og mye kan skje
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 vi skal til spania i august, var faktisk veldig usikker selv.. vurderte sterkt å avbestille, men har roet meg nå så hvis det ikke skjer noe drastisk så drar vi.....
mayaya Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Nå er det jo muuligens kommet hit til Trondheim også, men jeg skal da hande på ikea til uka fordet :-p
Gjest Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 hahaha... ja..er noe med det...kan ikke holde seg innenfor husets fire vegger forever liksom.. Skal også til Spania i august og håper, tror og regner med at vi kommer hjem igjen også !! Synes dette hysteriet tar heeelt av !!!
NormaJean Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Vi skal til spania om 3 uker og det har ikke falt meg inn å avlyse! Syns dette influensa hysteriet har tatt litt over...... Vedder på at all dette dramaet er hauset ekstra opp av produsentene av Tamiflu;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå