Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 prøver å få minstefrøkna til å ta flaske. jeg skal i utdrikningslag neste helg, og trenger sårt en tur ut med venner uten barn på slep, da det er ca 2 år siden sist jeg var uten barn...(to tette..) så...hun nekter og blir illsint hvis jeg prøver med flasken...noen av dere kloke damer som vet råd?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Eplejuice utblandet med masse vann til hun skjønner teknikken:)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 eplejuice hørtes ikke så dumt ut.. det er stort sett pappaen her som har prøvd med flaske, fordi når jeg prøver så vrir hun bare hodet inn mot puppen.. takk for råd.-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Var jeg som skrev om eplejuicen. Vi slet masse med å få lillingen til å ta flaske. Han MÅTTE lære seg det pga. jeg kunne ikke amme mer. Han nekta ikke for at han var vrang, men det var rett og slett vanskelig å lære seg teknikken tror jeg:) Eplejuice funker så de får lært seg hvordan de får ting ut av flaska. Eplejuice inneholder heller ikke sukker, bare fruktsukker, og det får de jo i seg via fruktpure og sånne ting uansett så det er ikke mer usunt med eplejuice. Nektaren derimot er tilsatt søtningsstoffer eller sukker:)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 der får du igjenn for at du ikke har latt far gi mat fra flaske fra babyen var liten.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Påse at melka faktisk er varm, melk rett fra pumpa blir nedkjølt ganske fort, og trenger kanskje en liten oppvarming for å bli 37 grader. Prøv andre flasker, jeg måtte bruke Tomme Tippee Natural for å få minstemann til å ta flaska, selv om jeg hadde et helt lager med Avent-flasker :-) MEN det tar tid, og man må regne med grining kanskje en time.. Med mellomstemann ble det en time grining til han sovna, men da han våkna igjen så tok han flaska... Minstemann trena vi med en hel uke, det gikk best når han lå i vippestolen og jeg satt på golvet ved siden av, best når han var litt trøtt og suttebehovet størst.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Jjg anbefaler Dr.Brovn sine flasker jeg .Vi har kun brukt de. synes melken kommer for fort i andre flaker. frøkna mi "drukner" når vi har prøvd andre flasker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå