##Luca## Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Litt sent å begynne å uroe seg for matting nå-6 dager over termin. Men i stad spiste jeg en pastarett ute hvor det var brukt safran. Det er kanskje ikke så lurt å spise når man er gravid har jeg skjønt...? Leste det nemlig et sted har på nettet nå. Noen som vet noe eller som også har spist det?
Nyckelpiga Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Det har jeg aldri hørt om... jeg spiste i alle fall mange safransboller til lucia, tror ikke jeg eller baby har tatt skade av det.
<3maijente<3 Skrevet 3. mai 2009 #3 Skrevet 3. mai 2009 Hvorfor skal ikke det spises da? Aldri hørt om...
##Luca## Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2009 Kom over en liste over krydder man skulle holde seg unna, samt at jeg leste en "alternativ side" hvor det stod at safran kan være abortfremkallende og lett narkotisk. Men regner vel med at det er i større doser, og det skal vel litt til å abortere i uke 42:) Har roa nerva litt nå... Når jeg tenker meg om, tror jeg jammen ikke at jeg spiste et par lussekatter til Lucia... Men som jeg gleder meg til å spise det jeg vil igjen. Jeg er vel en av disse "hysteriske gravide" som har holdt meg unna VELDIG mange matvarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå