Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Jeg er nok ute av trening. Stort sett når jeg skal handle klær, så vet jeg på forhånd hva jeg skal ha og hvor jeg finner det. Men idag skulle jeg se om jeg fant ting til meg selv. Klær til både hverdag og fest. Ettersom sønnen er til junior så fant vi ut at dagen idag var en bra dag. Tror jammen meg vi har tuslet i 5-6 timer jeg. Og helt tilslutt fant jeg noe. Fornøyd med resultatet. Det var så mye fine sommerklær i butikkene - så får ta meg en tur igjen om en gang i juni.. )
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Jeg elsker å shoppe!! Det må være en av favoritthobbyene =) Jeg handler sjelden til meg selv da, barna får alltid noe fint! Så bra at du fant noe til deg selv. Men forsto ikke helt at "ettersom sønnen er til junior".....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2009 Sliten i topplokket... Skulle stå, ettersom sønnen er til SVIGERS... )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Har også vært på handle tur idag. Men finner ingenting til meg selv etter at eg fikk barn. da finner jeg bare ting til dem. Det er liksom så enkelt:)
Jojo x3 Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Enig, enklere og gøyere å kjøpe klær til ungene. De passer alt, ikke sånn som meg som må prøve forskjellige str for å se om de passer. Å så er det så mye fine barneklær!
Vinden blåser Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 det at sønnen er til svigers hjalp ikke stort her...hehe..mener du at han var på besøk hos dem?? isåfall så passer det jo kjempebra å ta en shoppedag når man ikke har unger på slep
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå