Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Er plaget med soppinfeksjon som ikke helt vil gi seg dette svangerskapet. Det plager ikke meg voldsomt lengre, selv om jeg merker jeg har en lett soppinfeksjon. Men kom plutselig å tenke på om det er farlig for fosteret?? vet at det ikke er bra å gå med UVI når man er gravid, men hva med sopp?? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Nei, det er overhodet ikke farlig. Det er veldig vanlig at gravide har sopp, også uten at de vet det selv. Har du fortsatt sopp ved fødsel, er sjansen ganske stor for at barnet får trøske i munnen. Dette er også veldig vanlig og helt ufarlig. Det er likevel greit å være klar over fordi det kan smitte over på brystene ved amming. Helsesøster kan hjelpe deg å se om barnet har trøske i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå