Gå til innhold

Hvilken bil har plass til tre barn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må altså ha plass til tre barn som sitter i bilstoler, to av stolene er sånne bilbeltestoler for store barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har tre barn, og tre bilstoler.

Vi har en peugot 307sw (tror jeg). plass nok, og flott å kjøre. veldig fornøyde. Den tåler et sammenstøt også;-)

Skrevet

Vi har tre barn. Ett baby sete med iso-fix og to slike barneseter til større barn. Har VW Touran, er 7 seter så har vi ikke med vogn har vi jo kjempe gode plass. Men til vanlig har vi jo alle tre i bak setet. Og er vedig fornøyd med det. Bak setene er seter seperat fra hverandre. De kan skyves fram og tilbake separat, og kan legges bakover i ryggen. Det er veldig praktisk når barna sovner. Jeg har hørt at det er best de sitter mest mulig opp ned i forhold til evnt kolisjon, men jeg velger å legge mine barn en tanke bakover når de sover, ellers henger jo hode og dingler og det tror jeg ikke er bra heller.

Skrevet

Vi har volvo V70 og håper det går bra når tredje mann snart komer. Har liten jente av vekst på 8 år midten bak, en på snart 2 bakovervendt på den ene siden og skal ha løst babysete bakovervendt på andre siden. Når minsten vokser ut av babysetet må 2 åringens sete snus for at barnet i midten skal komme seg ut og inn av bilen. Håper og tror at det skal fungere i praksis også. Flere anbefaler 7 seter, men da mister man den gode bagasjeplassen synes jeg. Og barna selv får ikke mer plass uansett. den begrenses jo av setet de sitter i uansett.

Skrevet

har en Saab 9-5, ikke noe problem med 3 seter bak i den. Har hatt med to barn som hadde pute med rygg og et babysete (bakvendt)

Skrevet

Vi har en stor 4wd Volvo, og nå skulle jeg skryte av at jeg visste hva den het, for jeg vet det jo. Men jeg kommer ikke på det. (Jipppi, jeg kan skylde på ammetåke)

Mannen min sover på sofaen så jeg får ikke spurt.

Men vi har to biler, og den ene er en Toyota Avensis, og det er god plass, men jeg merker at det er veldig kjekt med en litt høy bil når man skal løfte inn en baby.

I begge bilene er det plass til en baby i babysete, en 5 åring i barnesete og en 10 åring på sittepute - og vogn i bagasjerommet!

Skrevet

Vi har en Mazda 5. Den har seks seter, men kan komme i syv seter. God plass, men ikke hvis du har barnevogn, siden det ikke er sœrlig bagasje plass. Vi er kjempefornøyde. Hilsen familie på fire, til tider seks!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...