Trebarnsmamma30 Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Har følt meg så rar i kroppen i det siste, hoven i beina og blir lett oppblåst.. hvis jeg trykker på beina mine, får jeg hvite merker som sitter i en stund.. har aldri vært sånn før..
Gjest Gul stjerne Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Jeg er midt inne i min første rensekur nå. Vet ikke helt om jeg merker noe forskjell, kanskje det til nå har hatt mest psykisk effekt hehe. Men jeg fullfører mine fire uker, for det har i allefall ikke gitt meg noen negativ virkning. Kanskje huden min er glattere og magen virker litt bedre, og mulig jeg føler meg litt penere og slankere. Men jeg ser ikke bort fra at alt dette kan komme av at jeg har trent godt i 6-7 uker nå. Føler i allefall ikke at det var bortkastede penger.
mamarama og lille banan Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 du har vann i kroppen. det er veldig vanlig hvis du er gravid. og nei, jeg tror ikke på slike renselseskurer
mamarama og lille banan Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 glemte å si at du bør komme deg til lege hvis du ikke er gravid. google ødem så ser du hvorfor.
Trebarnsmamma30 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2009 Jeg er ikke gravid.. merker at jeg tåler dårlig salt, kan være det som gjør det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå