Gå til innhold

Tips til en ukes ferie 3 familier og ikke så dyrt?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma ville gjerne ha en uke sammen med meg og søstern med hver vår familie. Vi har mann og 2 barn hver og mamma og steppappa er bare de to. Jeg har tenkt litt på Danmark, men dit vil helst ikke mamma. Søstern vet jeg ikke hva vil enda...

Har dere noen tips?? Båre utenlands og innenlands, ikke så veldig dyrt og ungene er fra 0-5 år. så trenger ikke være allverdens som skjer.... Mest mulig avslapping..... =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Campingtur (hytter) til Sverige? Svenske campingplasser virker til å være veldig bra. Flotte lekeplasser og aktiviteter for de minste.

Skrevet

Obzor i Bulgaria! Billigere enn både danmark og norsk campingtur.. Vi var der i fjor flere sammen, og turen var rimelig og det var billig å bo der nede med tanke på hva som gikk med til lommepenger.. Vi reiste med apollo til Obzor beach resort og bodde i leiligheter der.. Reiser du utenom fellesferien, kan du få MYE for pengene.

Skrevet

Det er fint å leie feriehus i Danmark, trenger ikk eå koste så mye for ei uke. Feriehusene ligger ofte i nærheten av sandstrender osv, kjekt og artig for ungene:)

Skrevet

Tusen takk for supre tips... Skal sende de videre til mamma og søstern og høre hva de synes.

Vi må nødvendigvis reise i fellesferien, ettersom det er da vi har fri.

Vi satte opp ferie når bhg har stengt og mamma kom først på denne ideen med å reise sammen i dag =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...