Gå til innhold

Vondt i klitorisen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg fødte andremann, virker d som at klitorisen min har "hovnet" opp... Den ( eller om det er hudfolden rundt som er øm?) er i allefall kjempeøm, og det er ikke godt! Er det flere som har hatt d slik etter en fødsel, eller er d bare meg det er noe galt med? Eller kan det være ettervirkning av katetet jeg fikk under fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen andre som har det slik?

Skrevet

Jeg var veldig hoven og øm i hele " Husker ikke hvor lenge det varte men du kan jo kjøpe medisinsk grønnsåpe på apoteket, å sitte i bløtt. Det hjalp vekdig godt på stingene mine som jeg hadde mest vondt i.

Skrevet

Du har ikke fått en åreknute der da?

Skrevet

Jeg trøbler også med dette, -gravid i uke 30 nå.

Ingen sånne problemer med førstemann.

Har ingen gode råd, men tar gjerne imot råd jeg også hvis noen har...

Skrevet

Hmmm...høres kanskje ut som kanskje åreknuter som det blir nevnt. Hadde ei venninne som slet med det..er visst smertefullt, men går visst gradvis tilbake etter fødsel. man kan jo spørre jordmor på 6-ukers kontrollen.

Skrevet

Ja det er mildt sagt j..... vondt. Jeg fikk det i andre svangerskap men det gikk over med en gang etter fødselen. Men noen blir jo plaget med åreknuter som ikke går bort. Hør med lege eller jordmor.

Skrevet

tror ikke det er åreknuter,nei... nei får vel bare vente å se:(

Skrevet

hmm..men som sagt hvis det er rifter eller sår hud så ville jeg prøvd å sittet i bad med medisinsk grønnsåpe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...