en til -i april:) Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Etter at jeg fødte andremann, virker d som at klitorisen min har "hovnet" opp... Den ( eller om det er hudfolden rundt som er øm?) er i allefall kjempeøm, og det er ikke godt! Er det flere som har hatt d slik etter en fødsel, eller er d bare meg det er noe galt med? Eller kan det være ettervirkning av katetet jeg fikk under fødselen?
ryddemani Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Jeg var veldig hoven og øm i hele " Husker ikke hvor lenge det varte men du kan jo kjøpe medisinsk grønnsåpe på apoteket, å sitte i bløtt. Det hjalp vekdig godt på stingene mine som jeg hadde mest vondt i.
Aliane Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Jeg trøbler også med dette, -gravid i uke 30 nå. Ingen sånne problemer med førstemann. Har ingen gode råd, men tar gjerne imot råd jeg også hvis noen har...
ryddemani Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Hmmm...høres kanskje ut som kanskje åreknuter som det blir nevnt. Hadde ei venninne som slet med det..er visst smertefullt, men går visst gradvis tilbake etter fødsel. man kan jo spørre jordmor på 6-ukers kontrollen.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Ja det er mildt sagt j..... vondt. Jeg fikk det i andre svangerskap men det gikk over med en gang etter fødselen. Men noen blir jo plaget med åreknuter som ikke går bort. Hør med lege eller jordmor.
en til -i april:) Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2009 tror ikke det er åreknuter,nei... nei får vel bare vente å se:(
ryddemani Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 hmm..men som sagt hvis det er rifter eller sår hud så ville jeg prøvd å sittet i bad med medisinsk grønnsåpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå