Gå til innhold

mensmurringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. Er 6+5, og føler hele tiden at jeg har pms sånn at jeg tenker at jeg kanskje må gå på do å se om jeg har fått mensen.. Vet jo at det ikke er det da, testet positivt for 2 dager siden, men er litt ubehagelig.. må også tisse hele tiden. har ondt i puppene, og har begynt å bli veldig følsom på lukt noe jeg også har vært i tidligere svangerskap. Men klarer liksom ikke å forstå at jeg er gravid likevel. tenker at testen kanskje tok feil osv... vet at de ikke kan ta feil når det er positivt, og vet det er vanlig med en følelse av mensmurringer.. er det flere som har det sånn? og hvor langt er dere? Håper ikke det sitter så lenge da.. blir jo morsomt å jobbe da, hihi :) PS: Hormonene er desverre også kommet på plass :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde litt murringer når jeg var der hvor du er idag, men det har gått over nå, jeg er 7+3 idag,men må fortsatt klype meg selv i armen, for jeg tror ikke at dette er sant.. :o) jeg prøvde i over 2 år før spira satt, jeg er ikke kvalm i det hele tatt, mine symptomer er : TRØØØØT , uren hud, ømme pupper og VEEELDIG hissig :o)

Lever litt som en dronning om dagen, og det nyter jeg til det fulle.. ♥

ikke bekymre deg, murringer er heeelt normalt.. :o)

Skrevet

Babyklar, det er som om du beskriver meg :-)

Men mensmurringene har begynt å gi seg nå (er 9+4). Symptomene er ubehagelige, men man må jo se positivt på det. Så lenge de er der er det liv der inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...