Gå til innhold

Noen som har testet negativ men alikevel vært gravid??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg testet i dag med cb test.. Har ikm på onsdag, dvs 4 dager til. Testen var helt klar negativ. Men jeg har hatt menssmerter nå i over en uke og stikninger i brystene. Jeg tenker at det er greit at jeg ikke blir gravid med en gang, men hadde jo vært moro! Er det noen av dere som har testet negativ med cb test men alikevel vært gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet på mensdagen, og fikk negativ test.

Testet i dag, to dager etterpå, og testen var svakt positiv. Brukte ikke cb sin test, men vil nok tro at testene er såpass like at det ikke skulle ha no å si. Så det kan nok være at du vil teste positivt om noen dager.

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig slått fra meg at jeg var gravid jeg nå.. Hehe.. Men må kanskje vente noen dager til, og så ta en ny test.. Finner det jo ut på onsdag når jeg har ikm da.. Har aldri hatt menssmerter over så lang tid før! Tiden vil vise.. Hadde jo vært gøy om jeg hadde vært gravid nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde IKM 25 April, i går 11 dager etter var enda ikke TR kommet. Har kjent det på kroppen at ting ikke er som vanlig, med de klassiske symptomene som kvalme, økt vannlating, ømme bryster, økt utflod osv.

Men da jeg tok test av merket Preg fikk jeg negativt svar. I dag 12 dager etter IKM og fortsatt ingen TR, så jeg kjøpte en CBD og svaret kom etter 20 sekunder: GRAVID.. :D

 

Så ja, jeg vet at det er mulig å teste negativt nr man er gravid..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...