Mowe Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Med termin i desember, januar eller februar? Jeg er gravid med mitt andre barn og gleder meg til tiden fremover:)
november prinsessa + 1 i magen Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Hei! Bergen her:) Mitt andre barn & termin slutten av desember ( inntil legen/ UL sier noe annet.. hehe)
Rotte-mamma Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Hei! Fra Bergen jeg og:-) Termin 13 desember foreløpig. Gravid med mitt andre barn. Kjempekjekt at det er flere fra Bergen her da!
KarLuc +1? Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Hei hei... så å si fra Bergen jeg også Er min andre dette her. Termin er 2.desember enda. spent på å se om den blir forandret....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå