meandmylittle Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Fatter ikke hva som skjer med meg idag altså. Føler meg elendig... Holdt på å svima av flere ganger mens vi var ute og handlet i formiddag,har også masse kynnere og masse hjertebank i tillegg til at jeg føler at jeg mister pusten. Hva er nå dette?? Sikkert et lite syteinnlegg,men blir jo litt bekymret da...
Phoebe Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Jeg hadde liknende symptomer i mitt forrige svangerskap, og fikk beskjed om at jeg hadde blodtrykksfall. Har lavt bl.trykk i utgangspunktet og når det plutsetlig datt enda mer føltes det som om jeg skulle svime av. Kjentes ut som hjertet hoppa over slag. Ble helt rar i kroppen. Det varte bare noen sekunder om gangen, men kom og gikk hele tiden. Men jeg ville kanskje tatt en tlf til legen for sikkerhetsskyld
meandmylittle Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2009 Takk for svar:-) Ja,jeg har også i utgangspunktet lavt blodtrykk,så kanskje det er blodtrykksfall som er problemet.. Har hvilt meg litt nå, og føler meg bedre. Er vel kanskje et lite tegn på å ta det med ro og ikke stresse sånn som jeg til stadig gjør!:-)hehe..
*emeline* Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Jeg får også noen rare "anfall" av og til. Hvis jeg står lenge i ro om gangen føler jeg at det er rett før jeg kommer til å svime av. Blir skikkelig tungpusten og er nødt å sette meg ned, eller aller helst legge meg ned. Etter noen minutter er jeg like fin som jeg var før dette skjedde. Jeg har også litt lavt blodtrykk nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå