Balder911 Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Har montert denne framme i dag, den ble først montert bak i butikken. Men jeg synes den ser så "rett ut" i ryggen? Altså at hvilestillingen typ er som sittende? Vanskelig å forklare. Blir den mer opprett framme? Vi har en 2009 V70 om det spiller noen rolle Funderer på å reise tilbake til butikken (2 timers kjøring), men jeg vet jo at den sitter fast.
Miniogmy Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 kan du endre på ryggen på setet foran (altså ryggen som isofixen står på) da, så den ikke står i spenn? evt justere på stangen som er foran setet?
Balder911 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2009 Hmm... Jeg synes liksom at jeg har forsøkt begge veier med stolryggen(altså bilvoksensittesolen, ikke barnestolen) Også har jeg løftet "rumpa" i setet så mye går. (skjønner du hva jeg mener?) Tror du det er feil? Om jeg tar et bilde og legger på min profil (om det går- det er dagen for ting som ikke funker) kan du se om du ser noen åpenbare feil da? Stangen- er den den bøylen som man spenner i fra ryggen med? Har iallefall forsøkt begge veier med den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå