1prinsesse+2engler Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Det gjør jeg! Huff...det er sååå vanskelig!! Kunne ønske jeg ikke fikk velge selv! Jeg er sykepleier og VET godt hva en operasjon KAN føre med seg. Som f.eks blødninger, infeksjoner og blodpropp. Men alikevel føles det som en enklere løsning, eller??
Anita*født* Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Ikke lett det helt enig med deg,men hadde det blitt mitt valg i dag,hadde jeg tatt KS,men jeg har født en gang så lettere ta det valg kanskje....Jeg ville tenkt hva er best for babyen..
*toppris* Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 svarte deg på skravle:) hadde tatt KS. pga jeg selv er født i seteleie og måtte gå med hoftepute som liten, sliter fortsatt med hoften. den fikk seg en støt ja;p så absolutt ks.
småmåsen Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Jeg ville valgt setefødsel.... Min sitter i sete nå, men jeg håper han snur seg... Ønsker allikevel å prøve meg på setefødsel vist det blir aktuelt.
1prinsesse+2engler Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2009 Hvorfor vil du det da indiana82? Fremfor KS?
Lillevenn33 Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Til informasjon: Seteleiebarn har uansett oftere hofteproblemer om de født vaginalt eller med KS. Dette er fordi de ligger lenge med trykk på hoftene i magen. Jeg har lest mange historier om setefødsler som går veldig bra. Jeg ville tatt en titt på "seteleiedebatten" her på BiM, der er det mange som går/har gått gjennom det samme som deg. Lykke til med avgjørelsen.
1prinsesse+2engler Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2009 Takk Ula:) Tenkte ikke på at det var en slik "seteleiedebatt" her på BIM:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå