Gå til innhold

ok, sikkert litt teit spm!?! men hva hadde dere gjort i dette tilfellet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde en merkelig tr søndag for 2 ukersiden, som var kortere og mindre blod enn vanlig, har vært kvalm og har hatt masse murringer og stikkingeretter dette... og ja har testet maaange ganger disse to siste ukene med billigteststrimmler og en digital for en uke siden.... digital sa ikke gravid men alle billigtestene har det vært svvvvaaaaaak pos/skyggestrek, har testet om morgenen... så hvis jeg var gravid ville jeg vært 6uker i morgen- og da burde det jo vært ordentlig pos!?

hvis ikke jeg er gravid venter jeg jo el mandag....

MEN jeg er invitert ut på skikkelig jentefest i dag- hadde dere gått og drukket?

har veldig lyst- og hvis jeg er gravid ville det jo blitt sterkere strek og ikke skygge svaak i 2 uker? jeg kan jo ikke "leke" gravid hvis jeg ikke er det...... hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vill gått ut. Du trenger jo ikke drikke deg stupfull, men noen glass vin bør jo gå fint!

Tror nok at dersom du hadde vært gravid ville det slått ut nå.

Kos deg med venninnene dine mens du fortsatt har sjansen uten en liten som venter på det hjemme! Det gjør ihvertfall jeg :)

Skrevet

Hei, jeg testet negativt med cb dig forrige søndag... hadde to svaaaaaake cb vanlig tester igår kveld/natt , og testet endelig positivt med cb digital idag .. jeg er 5+3 hvis man tar utgangspunkt i SAen jeg hadde 25 mars...

det er jo mange som produserer seint hcg... jeg vet ikke nøyaktig når EL var.. gjør du?

Jeg hadde ikke drukket hvis testen viste svakt positivt!

Men masse lykke til:) klem

Skrevet

hadde el mellom 6-10 april... el slim 6 hvertfall :-D

men det er jo nesten umulig å se om den er svaaaaaaaak rosa eller grå da... og siden den har hvert lik i 2uker nå så er det vel bare en skygge....

hmmm...

Skrevet

huff nei,,, gå ut å ha det moro men ikke drikk... det kan skade om du er gravid... du vet jo ikke sikkert enda....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...