OnlySleeping *** Skrevet 2. mai 2009 #1 Skrevet 2. mai 2009 Noen testomane som vet om dette kan bety at jeg er gravid?? Dette skjedde med venninda mi for 1 mnd siden... Hun fikk positiv ELtest og dagen etter positiv grav.test.. Så gav hun ELtestene til meg..hihi.. Hjelp, var jeg ikke kvalm fra før, så ble jeg det nå!!! Kan det stemme??? Tør ikke ta grav.test før imorgen med morgenurin...
Ms Fixi Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 hei;) Ikke for og gi deg veldige forhåpninger, men EL tester reagerer både på LHG og *HCG hormon... de er nærmest identisk! Du kan faktisk si de er tvillinger men HCG hormonet er det eneste som slår ut på en G test... derfor er det godt mulig at det HCG i kroppen din som gjør at du får en pos EL test... Du kan gå inn på pernille.info Der finner du mer informasjon;) Lykke til med testen imorgen tidlig da;))
maizi Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Jeg fikk pos el test samme dag som pos grav test..... Men begge testene var først veldig svake 4 dager før ikm. Tror du er gravid!!!!! Hørt om mange som får pos el test når gravid:)
OnlySleeping *** Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2009 Men tenk om det bare er EL som er sinnsykt forsinka... Huff!!! Orker ikke det her jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå